Ön Kayıt Öğrencisi Nasıl Aktif Olur?

244
29.950 views

Siz Sordunuz:  Açık Liseye kayıt oldum. Ancak durumum ön kayıt öğrencisi olarak görünüyor. Durumumu nasıl aktif hale getirebilirim?

Biz Cevapladık:  Durumunuz kendiniz aktif hale getiremezsiniz. Kayıt evraklarınız incelenip onaylandıktan sonra, Açık Öğretim Lisesi Müdürlüğü tarafından durumunuz aktif hale getirilecektir.

244 YORUMLAR

  1. 26.09.2014 tarihinde kayıt yaptırdım ve hala ön kayıt öğrencisiyim. Telefonlarını aradığımda cevap veren olmuyor. Ve aktif olmama gibi bir durum olabilir mi ?

    • Arkadaşlar bende 3 eylülde yeni kayıt yaptırdım ama hala aktif olmadı bu yüzden ders seçme işlemi başlasa bile kaydınız aktif olmadan ders seçimi yapamazsınız şuan bende aynı durumdayım neredeyse 2 ay olcak hala kaydım aktif olmadı

  2. mrb ben kayıt yaptıralı cok oldu suan hem okula gidiyorum hem staja gidiyorum durumum hala ön kayıt öğrencisi olarak görünüyo bu durum kayıtlı oldugum okuldan mı yoksa sistemden mi kaynaklanıyor?

  3. ben 2 defa lise bir tekrarı oldum 1. sorum kaldıgım derslerdenmi sınava giricem yoksa derslerin tamaminami girecem 2.sorum ben bu durumdayken puanım kaç olur bilgilendirirmisiniz?

  4. kardeş ben kayıt oldum sistemde ders seçme butonu yok bide durumumda ön kayıt öğrencisi yazıyo yinede ders seçebilirmiyim acil yardımm

  5. ben şimdi 17 eylülde kayıt oldum ama hala ön kayıt öğrencisi olarak görünüyorum aktifleşmek için ek bi işlem falan mı yapmam lazım

  6. Ben eylülde yaptırdım kaydı hale on kayıt öğrencisiyim hale bekli mi yoksa kayıt yenileme mi yaptırtın mi yoksa beklim mi bide aktif olduğunu nasıl anliyacam ne olur cevap yazın

  7. 3 eylülde kayıt yaptırdım hala ön kayıt öğrencisi yazıyor.ne zaman aktif olucak ? Bugün ders seçimi başlamış. Mağdur olmak istemiyorum.

  8. 12 ekim den itibaren dedinya kardesim 2 3 gün sorna da olablir mi yoksa 12 ekimden aktif olur mu olmazsa yarın bi digip sorsam nasıl olur

  9. ben iilk defa kayıt yaptım ama dün ders seçme işlemi başlamış olmasına rağmen şuan önkayıt öğrencisi olarak görünüyorum ve ders seçme butonu yok ne yapmalıyım

  10. Ben yeni kayıt yaptırdım ve hala ön kayit ögrencisi olarak gözüküyorum tekrar yenilemem mi gerek yoksa sistemden mi kaynaklanıyor acaba ?? Ayrica sistemden kaynaklanıyorsa ders secim tarihleri bitene kadar duzelir mi ki ?

  11. ben açıköğretim lisesin yeni kayıt yaptım yaklaşık 1 ay geçti ve 12 ekimden sonra aktif olmamış ne zaman aktif olur ders seçebilirim ?

  12. 05.10.2015 tarihinde açık öğretim lisesi kayıt yaptırdım bana 12.10.2015 tarhinden sonra ders seçiceksin dendi ama öğrenci durumu ön kayıt olduğundan ders seçemiyorum ve askerliğimi tecil ettiremiyorum yardımcı olucak bi cevap verirseniz sevinirim

  13. merhaba

    yaklaşık 2 ay oldu açık öğretim düz liseye kayıt yaptım bugün ayın 19 u hala aktif değil ders seçemiyorum sebeb ne dir acil bilgi

  14. ayin 19 unda kayit oldum. on kayit ogrencisi olarak gozukuyorum sistemde. ders secemiyorum. ders secimi de kasimin 4unde bitiyor. ayin 4 une kadar aktif olur muyum.

  15. Bugün itibari ile kayit yapali 2 aya yaklasti. 12 Ekim dediler sürekli erteleniyor. Bugün 22 ekim 2015 ve hala önkayit olarak bekliyorum. Büyükcekmece Halk Egitim uyuyormu????

    • bende 3 eylül 2015te yeni kayıt yaptırdım ama hala aktif olmadı bu yüzden ders seçme işlemi başlasa bile kaydınız aktif olmadan ders seçimi yapamazsınız şuan bende aynı durumdayım neredeyse 2 ay olcak hala kaydım aktif olmadı ama halkeğitime gidip sormanda senin yararına olur

  16. 12 Ekimde ders seçme hakkımız varsa neden 12 Ekimde ders seçme butonu gelmedi ? 12 Ekimde full bekledim gelicek diye saati saatine girdim ve aktifleşmedi ne yapabilirim ?

    • kaydın aktif olması lazım olmazsa ders seçimi yapamıyorsunuz gidip halkeğitime sormanız lazım başka yapcak bişi yok aktifleştirmeler onların elinde çünkü

  17. merhaba arkadaşlar

    yaklaşık 2 ay oldu kayıt yapalı 24.10.2015 tarihindeyiz ve hala aktif olmadı ve hala ders seçimi yapamıyorum ders seçme 04.11.2015 tarihine kadar süre verilmiş ders seçme süresi uzatılmalı artık ilk kayıt ve yeni kayıt süresi uzatılmamalı 3 gün daha ilk kayıt ve kayıt yenileme uzatıldığı için dersler aktif olmuyor

  18. Açık öğretim yeni kayıt öğrencisiyim.Siteye girdiğimde hala Ön kayıt öğrencisi görünüyor.Ders seçimi ne zaman yapicam.Birde Ben liseyi 2005 yılında 11.sinifta birakmistim Kredim kaç olabilir?

  19. sa 9 uncu ay ın 6 sında kayıt oldum ama hala ÖN KAYIT ÖĞRENCİSİ yazıyor ve ders secimi ne zman başlıcak bilgi verirmisiniz teşekkürler

  20. Admin ben ayin 23.nde yeni kayıt oldum lise tasdiknamesi ile hala aktif hale gelmedim ayrıca dosyanızı tarattik ankaraya gönderdik dediler halk eğitimde nezaman aktif olurum ben bu işten hiç birşey anlamadım cevap yazarsan çok sevinirim hadi kolay gelsin

  21. benim lise 1 bir sene kaldığım için açıktan devam ediyorum paramı bundan 1 ay once yatırdım suan aktif olanlar ders secsin diyor –2016/2017 KAYIT DÖNEMİNDE ÖN KAYIT OLAN ÖĞRENCİLERİMİZİN BELGELERİ İNCELENEREK VERİ GİRİŞLERİ YAPILMAKTA ,İNCELEMESİ BİTEN ÖĞRENCİ AKTİFE ÇEKİLMEKTEDİR.ÖĞRENCİLİK DURUMU AKTİF OLAN ÖĞRENCİLERİMİZ DERS SEÇİMİ YAPARAK HALK EĞİTİMLERDEN DERS KİTAPLARI GELMİŞSE ,ALMALARI GEREKMEKTEDİR. diye mesaj geldi ama ders seçimi yapamıyorum bu konuda bilginiz varmı yardımcı olun lütfenn

  22. işte aktif hale nasıl gelicek bide ben bi sene kaldım ama kredi verirler mi verirlerse kaç verirler.
    deminki mesajımdakini aynı durumdadyım kitapları mı ne zaman alıcam hiç bisey bilmiyorum nolur yardım edin

  23. Hala on kayit ogrencisi olarak gozukuyorum nekadar surede aktif olunuyor boyle giderse kitap alamayiz zaten zaman kisa ders calisa bilmemiz lazim 19 eylulde yaptirmiştim kaydimi

  24. Eylul ayi gitti ekimde bitmek uzere geriye ne kaldiki koskoca bir donemin derslerini
    bir ogrenci bukadar kisa bir surede nasil verebilsin okullar coktan acildu suanda iki

    ay gerideyiz mademki kayit islemi bukadar
    uzun suruyor haziranda baslasin eylul ayina
    kadar aktif olsun ogrencilik aktif olacakta ders
    secilecekte kitaplar alinacakta ders calismaya
    başlanacak boyle giderse sinava ucgun kala
    aktif hale geliriz calismadan sinava girecegiz

    Boyle bir sistem olamaz benim kaybolan zamanimi kim geri verecek

  25. Merhaba ben aölye kayıt yaptırdım sınavda girdim bazı derslerden kaldım 2 dönem için kayıt yenileme gerekiyor ama hayla aktif diyor yani yeniliyim mi yenilemeyi mi anlamadım

CEVAP VER