2. Dönem Kayıt Yaptırabilirmiyiz?

223
13.235 views

Siz Sordunuz:  Benim kardeşim için bilgi almam gerekiyor. Kardeşim Lise 2.sınıftan terk ederek tasdiknamesini almış ama şu an kayıp. 1. Dönem kayıtlarını da kaçırmış. Ocak ayında 2.dönem kayıtları varmış. Biz 2. dönem yeni kayıt yaptırabilir miyiz yoksa seneye kadar beklememiz mi gerekecek? Lütfen bize yol gösterip ne yapmamız gerektiği hakkında yardımcı olurmusunuz?

Biz Cevapladık:  Kardeşinizi AÖL – Açık Öğretim Lisesine 2. dönem kayıt yaptırabilirsiniz. 2. Dönem Kayıt tarihi için buraya Yeni kayıt için gereken belgeler için buraya tıklayınız.

223 YORUMLAR

  1. Suan 11.sinif ogrencisiyim gecen yil sinifta kaldim
    Devamszliktan dolayi ve gene devamsizlik problemim var acik liseye gecmek istiyorum mesleklisesi gida teknolojisi gida kontrol dali ogrencisiyim acikliseyi kendi bolumumden okuyabilirmiyim ilk donem kaydini kacirdim baska kayit varmi yoksa seneyemi bide kayit olursa kacinci siniftan basliycam nnasil kayit yaptrrm

  2. Merhaba ben 10.sınıftayım açıktan devam etmek istiyorum hiç sınıfta kalmadım.. okuldan açıkliseye geçtiğim için tasdiknamemi almam gerekiyor? birde başvuru tarihini kaçırmışım önümüzdeki kayıt döneminde başvursam 10.sınıfın başındanmı başlarım yoksa 2.döneminin sınavlarına mı girerim?

  3. Merhaba size bi acil sorum olucaktı daha yeni liseye geçtim yani 9.sinifim ilk dönemi bitirdiğimde 2.dönemde açıköğretim e geçme şansım var mi cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler..

  4. 10.siniftayim 2.donem 15 gün devamsızlık var gecersem devam edebilirmiyim edersen kactan devam ederim ha bide buda ayrı zoru sınavlara girmezsem nasıl olur

  5. 10.siniftayim 2.donem 15 gün devamsızlık var gecersem devam edebilirmiyim edersen kactan devam ederim ha bide buda ayrı zoru sınavlara girmezsem nasıl olur
    Lütfen Hocam

  6. iyi günler. 11.sınıf öğrencisiyim. devamsızlık az kaldığı için açık liseye geçmek istiyorum ikinci dönem. geçebilir miyim yoksa 12. sınıfı mı beklemem lazım

  7. ben 12. sınıf meslek lisesi öğrencisiyim eğer kaydımı alıp açıktan devam edersem açık liseye başladığımda 12. sınıf açık meslek lisesi olarak mı devam ederim yoksa 12.sınıfı düz mü okurum yarıdmcı olurmusunuz lütfen

  8. ben 12.sınıfım ve 2.dönemin mart ayındayız ve ben sadece 2.dönemine açık öğretimden devam edebilirmiyim yoksa edemeyip bir yılım boşa mı gider

  9. Ben 12. Sınıf makina bolumu ogrencisiyim okulda gerekli birçok dersi almamakla birlikte diğer derslerden de verim alamiyorum açık öğretime geçmeyi düşünüyorum sizce iyimi yapmış olurum yoksa hata mi yaparım

  10. Öncelikle selamlar 11.sınıfın ilk döneminde okulu bırakıp tasdikname alsam.2.donem AOL e kayıt yaptirabilirmiyim ?Yaptirirsam kaçıncı dönemden başlamış olurum?

  11. Ben 12.sınıf öğrencisiyim ıkıncı donem acık liseye gecersem sınava gırebılirmiym bıde ımam hatıpte okuyorum yardımcı olsanız cok memnun kalırım

  12. Ben 11.sinifim 2.donem aciga gecmek istiyorum notlarım iyi aralık 2000 doğumluyum aciga çıksam yasitlarimla beraber üniversiteli olabilirmiyim?

  13. Ben geçen sene 11.siniftim devamsızlıktan sınıfta kaldım.Örgün eğitim hakkim bitti. Bu sene ilk dönem kayit yaptirmadim ikinci dönem kayit yaptirabilirmiyim

  14. Ben şuan 10.sınıftayım açık öğretime geçecem şuan geçebilirmiyim? Bi de açık öğretim de kredi 192 yaa bana da mı 192 olr?
    Yardımcı olabilirmisiniz…

CEVAP VER