Açık Lise Online Test Deneme Sınavları

266
265.351 views

Açık Öğretim Lisesi online test deneme sınavlarına bu bölümden kolayca ve topluca ulaşabilirsiniz.

 

266 YORUMLAR

  1. ben lise kaydı yaptım ama hala kitaplarımı almadım kitaplar ne zaman dagıtılacak sınava az kaldı calışmam lazım şimdiden tşk

  2. 2012/1. dönem sınavlarında 3 dersten geçemedim 9 kredim eksik kaldı şuan 21 kredim var bu dersleri 2. dönem tekrar verebilirmiyim ayrıcada 3 dersten kalmam okulun uzamasına neden olurmu… teşekkrlr

  3. aöml öğrencisiyim alan kredim 86 toplam kredim 199 staj yapıyorum dönem sonun da staj notum da verilecek bu sene mezun olabilirmiyim bu krediyle

    • 20-21 Temmuz 2013 tarihlerinde yapılacak olan III. Dönem sınavlarına Açık Öğretim Lisesine kayıtlı, sınavın yapıldığı ilk gün itibariyle on yedi yaşını doldurmuş, on sekizden gün almış (19 Temmuz 1996 ve daha önce doğanlardan) silik, donuk ve ya aktif öğrencilerimiz III. Dönem kayıt yenileme yaptırmaları halinde katılacaktır.

  4. seçmeli derslerle ortak derslerin içeriği farklı mı ? kitap alamadım da burdan kitap içeriğinden çalışacağım ve bütün derslerim seçmeli.. şimdiden teşekkürler..

  5. Admin selamün aleyküm. Ben YGS’ye girdim , 325 puan aldım fakat nezun olmam için 2 dönemim var. Yani 8 dönem 22 temmuzdaki sınavla doluyor. Ben bu eylülde üniversiteye gidebilir miyim? Mezun olma zamanım olan 19 ağustosta tercih yapma şansım olur mu? Şimdiden teşekkürler

  6. selam..ben pendikten sınavlara giriyorum ama okul adresleri çok uzak neden yakınlara verilmiyor,ayrıca benim 22 kredim kaldı veremiyorum sayısal dersleri veremedim alan yok yazıyor başka ders seçme şansım yokmu ..tarihlerde zorlaştı ne yapabilirim teşekkürler

  7. ben aöml öğrencisiyim toplam 104 kredim var ama yüzyüze eğitim hiç görmedim.Ben eğer düze geçersem kredilerim düşer mi? lütfen cevap yazın:((

  8. zorunlu derslerimin hepsini vermek zorundamıyım.. peki veremezsem sürekli sınavlaramı girecem? 192 kredimi doldursam bile zorunlu dersleri veremezsem mezun olamıyormuyum? kafam çok karışık biran önce bitirmek istyrum okulu.. şimdiden teşekkür ederim

  9. peki ben meslek lisesine geçmek istiyorum geçiş hakkım varmıdır. varsa sınava girdiği dönemler sıfırlanırmı.. yani varolan kredilerim silinirmi

  10. meraba benim alanım yok zorunlu derslerimin çoğunu bitirdim ama sayısalım iyi değil hep sözel dersler seçiyorum ama sözel derslerde çok az kaldı çoğunluk seçmeli sayısal kaldı bu konu da ne yapabilirim sözel ders seçeneği artmaz mı

  11. artmaz tamam ama bu konu da ne yapabilirim 116 kredim var sayısal derslerden hayatta geçemem hep sözel seçmem gerek bu konu da
    ne yapabilirim

  12. bir dersten 3 kez başarısız oldunda muaf sayılırsınız demişsiniz bn geometriden 1 kez sınava girdim fakat kaldım ve muaf yazıyo nasıl oldu.

  13. peki hocam ben ne yapıcam çok çaresizim 2014 yılında ünüversite yazılmayı hayal ediyordum bu sayısallardan ben hayatta geçemem kaç sene sonra mezun olurum Allah bilir

  14. Iyi gunler , benim acik lisede egitimim devam etmekte .. Ygs lys ye girdim ve 418 puan yaptim , fakat hala liseden mezun degilim.. 177 kredim var .. 192de mezun oldugumu biliyorum ucuncu donem sinavlarina girecegim bu hafta sonu .. Fakat zorunlu bi kac dersim daha kaliyor ek sinavlara girmem gerekiyor ama bu jonuyla ilgili hic bi fikrim yok ? Bilgialabilirmiyim lutfen ..

  15. slm ben açıklise alan yok ders dağılımına baktım bir sürü seçmeli sözel ders vardı ama ben ders seçimi yaparken onların hiçbiri olmuyor niye

    • Döneminiz tutmuyordur. Örneğin 3. dönemde olan bir öğrenci sadece 1,2 ve 3. dönemin derslerini seçebiliyorken, 4,5,6,7 ve 8. dönemin derslerini seçemezler.

  16. slm ben 38 yaşındayım evli bir çocugum var ortaokulu bitidim liseye kayıt yaptıracagım meslek lisesimi düz lisemi seçeyim hangi daha kolay avantajlı yardımcı olurmusunuz birde kredileri ögrenebilirmiyim meslekle düz lisenin teşşekürler.birde çalışmak istiyorum buna göre yorumlarsanız daha iyi olur.

  17. iyi günler ben ders seçimlerimi yaptım seçmeli ders olarak temel dini bilgileri seçtim ama konuyla ilgili kitap sizin sitenizde yok kitaba nerden ulaşabilirim.

  18. iyi akşamlar.. şu anda 116 kredim var ve 3 dönem daha sınava girdiğimde kredim tamamlanıyor.. liseyi daha bitirmeden ygs ye girmem mümkün mü, mümkünse nasıl başvuracağım bilgilendirirseniz sevinirim… teşekkürler..

  19. İyi akşamlar… açık öğretim 1.dönemdeyim 5 dönem sonunda diplomamı alabilirim. amacım bian önce diploma alıp üniversiteyide kazanmak. bunun için ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz tşk

  20. bana verdikleri kitapta tek kitap üzerinde dil ve anlatım 5-6 yazıyor sayfaların en üst kısmında ise hep 5 yazıyor 6 yok kafam karıştı

  21. benim 148 kıredim var ve daha altı dönem sınavım var gerekli olan 192 krediyi tamamlarsam kalan dönem sınavlarıma girmem gerekli olur mu ? şimdi sadece üç dönem sınavına girdim.

  22. mehaba ben bu yıl kaydoldum açık liseye fakat anlamadığım bir şey war kitaplarımda 1,2,3 yazıyor ayrı ayrı ben sınava girdiğimde hepsini bir mi wermem gerekiyor sınavlar hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz

CEVAP VER