Açık Lise Ders Seçimi Neden Yapamıyorum?

607
38.355 views

Siz Sordunuz:  Açık Liseye kaydımı yaptırmama rağmen durumum hala aktif olmadı ve hala ders seçme işlemi yapamıyorum. Öğrenci panelimde ders seçme butonu yok. Neden ders seçme ekranım açılmadı?

Biz Cevapladık:  Açık Öğretim Lisesine yeni kayıt olan öğrencilerin kayıt evrakları toplu olarak AÖL Müdürlüğüne gönderilir. AÖL Okul Müdürlüğü tarafından kontrol edilip evrakların onayından sonra öğrenci aktif hale getirilir. Durumunuz aktif olduktan sonra ve  ders seçme işlemleri başladıktan sonra yapabileceksiniz. Kayıt evraklarının büyük bir kısmı incelenip onaylanmıştır. Kısa bir süre sonra sizde aktif hale getirileceksiniz ve derslerinizi seçebileceksiniz.

607 YORUMLAR

  1. Bende kayıt yenileme yaptım fakat maol sitesinden sınav bölgesine bakamıyorum hiç girmiyor yetkiniz olmayan sayfa ulaştınız diyor ne yapmam gerek lütfen yardımcı olun

  2. Öğrenci girişi ekranından giriş yapıyorum fakat

    Yetkiniz Olmayan Bir Sayfaya Ulaşmaya Çalıştınız…
    Diye bir yazı çıkıyor bunun sebebi nedir?

  3. Berat ve mustafa Bence sistemde bi arıza olmalı Cünkü aynı sorun bendede var cvp bulmaya geldim ama cogu kişide bu varsa bekliycez yapıcak bişey yok acılacak elbet

  4. Kayıt yenileme yaptım 2 gün sorunsuz girdim şuan girdiğimde şöyle bir hata veriyor aol yetkiniz olmayan bir sayfaya ulaşmaya çalıştınız ilk girişte böyle hata veriyor ve hiçbir şekilde sayfaya ulaşamıyorum admin?

  5. Öğrenci girişine giriş yapamıyorum. Şöyle bişey karşıma çıkıyor yetkiniz olmayan bir sayfaya ulaşmaya çalışıyorsunuz neden böyle oluyor yardımcı olabilir misiniz. Daha önce bir sıkıntı yoktu durumumda aktığı

  6. Bende kaydımı yeniledim dersimi seçemedim sanırım sistem kendiğinden ders seçmiş ama giriş yapmak istedim hangi dersleri seçmiş diye yetkiniz olmadan bi sayfaya giriş yaptınız felan diyo

  7. Şöyle bir hata alıyorum ”Yetkiniz Olmayan Bir Sayfaya Ulaşmaya Çalıştınız” yorumlara baktığımda sadece bende olan bir şey değil ama ne zaman düzelir günlerdir aynıymış?

  8. 2 gundur aöl giriş yapamıyorum hata verıyor sorun bendemı yoksa sıtedemı sorun var anlayamadım asagıdakı gıbı yazı cıkıyor

    Yetkiniz Olmayan Bir Sayfaya Ulaşmaya Çalıştınız…

  9. Sistemsel bilgi yuklemesi yapiliyordur ayrica 5 tl odemesi kitap alanlar icin bunu kendi sitesinde belirtmis arkasaslar bankaya harc yattigi surece otomatik sisteme dusuyor panik yok

  10. ayın 3. nde kayıt yenilememe raqmen ders seçimi yapamıyorum. 5 tele vermeye qittim dün sistemsel hata vs. dediler ee o zaman siz bu dersleri seçin bir zahmet sonra yerimizede sınavlara qirin herseyi teknolojıye çevirmekle nasıl bir toplum oluyoruz qöz önünde bi bulundurulsu artık.. ????????????????????

  11. 3 .dönem için paramı yatırdım kaydımı da yeniledim ders seçimide yaptım aol girdiğimde ders seçimimim gorunuyodu fakat şu an giriş yaptım ders seçimide secdigim derslerde sitede görünmüyo bi nedeni var mı ?

    • Kayıt yenileme işlemlerini gerçekleştirilen öğrencilerimiz 7-8 Ekim 2017 tarihlerinde yapılacak olan ek sınav sonuçları sisteme aktarıldıktan sonra ders seçimlerini yapabileceklerdir.

  12. 13 eylülde kayıt yenileme işlemini yaptık. Sistem de durum aktif yazıyor kayıt yenileme tarihi 13 Eylül olarak görünüyor ama ders seçme bölümü yok. Ders seçimi yapamıyorum. Bu sorun ne zaman düzelir

  13. ben yeni kayıt yaptırdım öğrencilik durumum aktif ancak ders seçimi yapamıyorum dönem derslerine tıklayıp 2017 dönemine tıkladığımda karşıma ders çıkmıyor ders seçemiyorum lütfen yardımcı olun

  14. Merhabalar kayit yeniledikten sonra ders secme islemini yapamiyorum sayfamda oyle bisey gozukmuyor ama durumum aktif neden yapamiyorum yardimci olurmusunuz rica etsem

  15. Merhaba Ben Lise 2 de Bırakıp Açık Liseden Devam Etmeye Karar verdim Ve 3 Önce Kayıt Yaptırdım durumum Aktif Ama Ders Seçimi Yapamıyorum Acaba Nasıl Yapıcam Nolur Yardımcı Olun admin

  16. Merhaba benim zorunlu üç dersim var ek sınav ücretimimi ödedim ama ders seçemiyorum ama durumum aktif benim 173 kredim 116 başka kredim var ikisinin toplamı 289 üç dersi verdikten sonra gecebilirmiyim

  17. Açık öğretim kayıt yenilememi yaptırdım, durumum aktif ve ders seçemiyorum. Öğrenci panelimde ders seçme butonu var ama durumunuz ders seçmek için uygun değildir diyor ne yapmam gerekiyor ?

    • KAYIT YENİLEME işlemini gerçekleştiren öğrenciler 7-8 Ekim 2017 tarihlerinde yapılacak olan EK SINAV SONUÇLARI SİSTEME AKTARILDIKTAN SONRA ders seçimlerini yapabileceklerdir.

  18. Maöl öğrenci muhasebe bölümden çocuk gelișimine naklini aldım alan değişikliği yaptım ama ders arayamıyorum buton kırmızı yüz yüze dersini sil diyor ama yüzüne dersi görülmemektedir ne yapmam gerekiyor

  19. ben açık öğretim lisesine yeni kayıt yaptırdım bankaya 30 tl yatırdım öğrencilik durumum akif gözüküyor ama neden ders seçimi yapamıyorum

  20. adminim kredimi tamamladıktan sonra ortak derslerim kalmışsa mezun olabilirmiyim 3 dersten muafım 4 dersim de ortak var yardımcı olabilirmisiniz

  21. ders secmek için giriş yapıyorum ama ders secme butonu veya seçenegi yok
    ders bilgilerinde muaf dersler var ordan derslerim gozukuyo 10 tane bu derslere girmek zorundamıyım yada tekrar ders secmek zorundamı yardımcı olabılrmsınz

CEVAP VER